Followers

Kamis, 11 Februari 2010

pahami lirik lagu dream theater - the spirit carries on-semoga berguna

Where did we come from ?
Kita berasal dari mana ?

Why are we here ?
Kenapa kita bisa ada di sini ?

Where do we go when we die?
Kalau kita mati kita ke mana ?

What lies beyond ?
Apa yang terjadi di masa depan ?

And what lay before ?
Apa yang terjadi di masa lalu ?

Is anything certain in life?
Apakah hidup ini memang sudah mutlak/ditentukan ?


-----------------------------------------------------------------
They say, life is too short,
Mereka bilang: hidup ini terlalu pendek

The here and the now
Disini dan sekarang

And you’re only given one shot
Dan kau hanya diberi sekali kesempatan (kehidupan)

But could there be more,
Tapi apa mungkin lebih dari itu

Have I lived before,
Apa aku pernah hidup sebelumnya

Or could this be all that weve got?
Atau emang hanya ini yang kita dapat


Reff:
If I die tomorrow I’d be allright
Seandainya aku mati besok, ya udah santai aja

Because I believe That after we”re gone
Karena aku percaya, walaupun setelah kita gak ada

The spirit carries on
Jiwa ini akan tetap ada


----------------------------------------------------------------------
I used to be frightened of dying
Dulu aku sangat takut akan kematian

I used to think death was the end
Dulu aku kira kematian adalah akhir

------------------------------------------------------------------

But that was before, Im not scared anymore
Tapi itu dulu, sekarang akugak takut lagi

I know that my soul will transcend
aku tau jiwa gue akan berpindah

I may never find all the answers
aku mungkin gak akan pernah menemukan segala jawabannya

I may never understand why
aku mungkin gak akan akan pernah paham mengapa ini terjadi

I may never prove What I know to be true
aku juga gak akan bisa membuktikan segala yang aku tau benar

But I know that I still have to try
Tapi aku tau bahwa aku harus tetap mencoba


--------------------------------------------------------------------------------------
Move on, be brave, Dont weep at my grave
Ayo, beranilah, jangan cengeng di kuburan aku

Because I am no longer here
Karena aku gak lagi berada disini

But please never let your memory of me disappear
Tapi tolong jangan biarkan kenangan tentangku terhapus dari pikiranmu

----------------------------------------------------------------------------------

Safe in the light that surrounds me
Aman dalam cahaya yang mengelilingiku

Free of the fear and the pain
Terbebas dari rasa takut dan kepedihan

My questioning mind Has helped me to find
Pikiranku yang terus bertanya telah membantuku menemukan

The meaning in my life again
Arti hidup aku lagi

Victoria’s real I finally feel
Victoria (nama tokoh) benar, akhirnya aq merasakan

At peace with the girl in my dreams
Kedamaian dengan gadis impian

And now that Im here Its perfectly clear
Sekarang aq di sini, segalanya telah jelas

I found out what all of this means
aq mengetahui apa arti semua ini

1 komentar:

  1. The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

    BalasHapus

Terima Kasih atas Kunjungan nya !

Jangan Lupa di Komentar ya !

-SatSutPut-

Share My Blog

Facebook Twitter Google Buzz Delicious Digg Stumbleupon
Linkedin Yahoo! Bookmarks Google Bookmarks Reddit Mixx Technorati

Recent Comments